.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی به دولت: عوض تشکر، بیانیه می‏دهید؟

رئیس مجلس شورای اسلامی در پی تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر صدور بیانیه از سوی معاونت راهبردی رئیس جمهور پیرامون بودجه 88 کل کشور گفت: بعد از تصویب بودجه احتیاجی به بیانیه نیست بلکه احتیاج به اجراست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمدرضا خباز در جلسه روز سه شنبه با تذکری آیین نامه ای اظهار داشت: مجلس با کار شبانه روزی تلاش کرد بودجه ای کم نقص به دولت ارائه دهد و نمایندگان 39 ردیف بودجه دولت را به 26 ردیف و 12 بند لایحه بودجه به 60 بند ارتقاء دادند تا بهتر بتوانند به بودجه نظارت داشته باشند.

نماینده کاشمر ادامه داد: انصاف این بود که دولت بعد از اقدامات مجلس سپاسگزاری می کرد اما اخیرا معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور بیانیه ای داده و مجموعه زحمات نمایندگان را زیر سئوال برده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گویا آقایان دوست دارند 3 - 4 نفری بودجه ای را توزیع کنند و کسی هم از آن سر در نیاورد اما مجلس اعلام کرد که من ناظرم و بودجه باید باز شود تا بتوان بر آن نظارت کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این تذکر با تقدیر و تشکر از نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق به منظور بررسی و تصویب بودجه 88 بیان داشت: بعد از تصویب بودجه احتیاج به بیانیه نیست بلکه احتیاج به اجرا است و الان انتظار این است که دستگاه ها بودجه را درست اجرا کنند.

دکتر علی لاریجانی همچنین از عبداللهی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خواست موضوع را بررسی کند و اگر نیاز به پاسخ بود پاسخ مناسب داده شود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.